برگزیده

آموزش های لازم و ضروری درباره خدمات چاپ و طراحی تبلیغات

قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت برجسته مربع :
لطفاً ابتدا نوع تیشرت از لحاظ نوع، رنگ، سایز و … را تعیین نموده و سپس عکس یا عکس‌های دلخواه را جهت چاپ روی سطح تیشرت، انتخاب و بارگذاری و بعد از اتمام آن روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.
برای تبلیغ بهتر و ایجاد انگیزه در محصولات خود ، به یک مارک تجاری قوی نیاز دارید که بتواند نام و برند شما را در بین مردم گسترش بدهد و شرکت شما را به یک سازمان قوی یا یک برند قوی تبدیل کند.درج نام برند تجاری برروی پاکت نامه می تواند یک تصویر بسیار قوی و شگفت انگیزی در ذهن مخاطبین شما ایجاد بکند.لازمه اصلی در برندینگ پاکت داشتن یک طراحی زیبا و خاص و به یادماندنی می باشد.
البته این امکان برای آن دسته از شرکت ها و استارت آپ هایی که به دنبال تبلیغات با بازدهی بالا و نسبتا ارزان قیمت هستند نیز فراهم است که با بستن قرارداد و ثبت سفارش زیر لیوانی در تیراژ های بسیار بالا نسبت به ثبت این محصول اقدام کنند و طبیعی است که با افزایش تیراژ سفارش هزینه های چاپ روی زیر لیوانی به صورت ملموسی کاهش می یابد.
ماژیک مخصوص طراحی روی سرامیک و شیشه که می توانید از لوازم التحریرها تهیه کنید
این نوع پرچم ها از ساتن های سنگین و سبک مورد استفاده قرار می گیرد و پشت این نوع پرچم ها لمینتی قرار می گیرد. قابلیت چاپ تمام رنگی برروی این پرچم ها وجود دارد.این نوع پرچم ها می توانند هم بدون ریشه و هم با ریشه مورد استفاده قرار بگیرد و جز پرچم های لاکچری و بروز تشریفات می باشد.
تطابق و وابستگی بسیار زیادی بین چاپ سربرگ و چاپ پاکت وجود دارد. علت اصلی این وابستگی بخاطر این است که وقتی شما قرار است یک مطلبی را درون پاکت قرار بدهید باید برروی یک سربرگ و یک کاغذی که حاوی لوگو و نام نشان سازمان شما باشد درج شده باشد. به همین علت در خصوص طراحی سربرگ باید کاملا الگو گرفته از طراحی پاکت باشد چه در بحث انتخاب رنگ و چه در بحث انتخاب فونت و در بسیار موارد دیگر باید الگو گرفته از هم باشد که وقتی مخاطبین شما درون پاکت را ملاحظه بکنند به تمام خدمات شما پی ببرند و اصلا گیج کننده و سردردگم کننده نباشد.

هزینه و قیمت کارت ویزیت طرح چرم :

مشخصات کلی تیشرت زنانه سفید اسپان

مشخصات کلی پرچم ایران ( رومیزی – تشریفات )

پس از عکس پرسنلی که در شرایطی که بطور گام به گام اعلام شد گرفتید نوبت به روتوش و سایز بندی و حذف بک گراند تصویر خود می باشید. ما قصد داریم در این مقاله آموزش گام به گام روتوش و سایز بندی و حذف پس زمینه با استفاده از نرم افزار فتوشاپ را بطور گام به گام به شما آموزش بدهیم.یک روش دیگری هم وجود دارد که مستلزم دقت و حوصله بیشتری می باشد ولی استفاده از این ابزار دقت و به طبع ظرافت و دقت دوربوری تصویر خودتان را به مراتت بیشتر و با ارزش تر می کند

هزینه و قیمت کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب :

شما با تبلیغات تراکت محدودیت خاص و مشخصی در طراحی تراکت خود را نخواهید داشت. دست شما بطور کامل باز هست و می توانید هر نوع خلاقیتی بدون هیچ گونه محدودیتی در طراحی تراکت خود انجام بدهید.

تیراژزمان تحویلهزینه

لیست قیمت چاپ عکس روی کاغذ لاستر :

این کارت ویزیت به ۲ صورت ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف و ۹x6 دورگرد ارائه می شود که در این مدل هرینه چاپ یکرو و دورو یکسان است.

سایز بندی تیشرت مشکی پنبه ای

شما مشتریان گرامی همواره می توانید سفارش خود را بصورت حضوری و در مجموعه چاپ نفیس تحویل بگیرید. ولی در صورت درخواست ارسال سفارش و عدم نظارت بر سفارش ارسالی هرگونه ایراد و مشکلی چه در خصوص کیفیت چاپ و یا هر گونه مشکل دیگری که نیاز بررسی کارشناسان واحد گارانتی مجموعه را داشته باشد تمام هزینه ارسال مجدد سفارش تا دفتر مجموعه بر عهده مشتری گرامی می باشد.
شما نمی توانید کیفیت بکار رفته در چاپ پاکت فوری را دست کم بگیرید. جنس بکار رفته در پاکت تعیین کننده اهمیت شما به این محصول بازاریابی می باشد. سعی کنید در انتخاب جنس کاغذ بکار رفته در پاکت خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا انتخاب جنس پاکت بر طراح شما تاثیر بسزایی می گذارد. انتخاب کاغذ مناسب می تواند کمک شایانی به بازاریابی شما بکند.
در این سیستم توزیع کالا مجموعه بسته هایی که تا ساعت ۱۷:۰۰ عصر چاپ و آماده ارسال باشند در فردای کاری آن روز در ساعات بین ۹ الی ۱۷:۰۰ عصر توزیع میشود. ( درصورت نیاز به درخواست در ساعتی مشخص باید قبل از ارسال و درزمانی که همکاران برای ارسال مرسوله با شما هماهنگ میکنند ساعت حضورتان را اعلام بفرمایید.)
انواع محصولات تراکت – سفارش آنلاین چاپ انواع تراکت – چاپ نفیس
مشخصات چاپ لیبل سلفون براق قالب دار برش خاص :
چاپ بادکنک در مجموعه ما بر روی جنس های متنوع و موجود در بازار و با رنج های قیمتی متفاوت و البته رقابتی عرضه می شود و امکان ثبت سفارش آنلاین این محصول بر روی وب سایت با قیمت های اعلامی میسر می باشد.

زمان تحویل چاپ روی تیشرت مشکی یقه دار جودون

در طراحی سربرگ خود حتما خطوطی که بخصوص ریز هستند یک استوروک بسیار کمی هم که شده به آن اضافه بکنید. زیرا این استورک باعث می شود که نوشته های شما بهتر دیده بشود بخصوص در چاپ افست رعایت این نکته در چاپ شما بسیار بااهمیت می باشد زیرا عدم استوروک در نوشته ها ممکن است در بعضی از موارد باعث چاپ نشدن بعضی از قسمت های نوشته شما بشود.
نکته سوم: رنگهای بکاررفته در طراحی سربرگ خودتان را باید به گونه ای تنظیم بکنید که با تم رنگ سازمانی و یا رنگ لوگوی شما تناسب داشته باشد. انتخاب رنگ مناسب بسیار برروی مخاطبین و جذب مشتری شما تاثیر می گذارد. انتخاب رنگ یک روش عالی برای تقویت برندینگ سازمانی شما می باشد.

در دنیای امروز که اغلب بر بازاریابی دیجیتال تأکید می شود، مهم است که قدرت روش های بازاریابی سنتی را فراموش نکنیم. اگر می خواهید توجه فوری مخاطبان محلی را به خود جلب کنید، داشتن یک پرچم تبلیغاتی می تواند ابزار بسیار مناسبی برای جذب مخاطب باشد.
انواع محصولات پرچم – سفارش آنلاین چاپ انواع پرچم – چاپ نفیس

سایز بندی تیشرت زرد پنبه ای

در بعضی از موارد و محصولات درجه کیفی A+ و A بیان شده است و دقت کنید کدام درجه کیفی را انتخاب می کنید. درجه کیفی A+ بالاترین کیفیت برخوردار است و درجه کیفیت A به نسبت از کیفیت پایین تری برخوردار است.
کلیه محصولات این خانواده برروی کاغذ های بافت دار موجود در بازار چاپ می شود که جلوه و زیر دست خاصی به طرح و بیزینس کارت شما خواهند بخشید. سری کارت ویزیت های کتان به دلیل اینکه بدون روکش می باشند برای کارت ویزیت هایی که نیاز به نوشتن روی آنها می باشد همچون ویزیت های تعیین وقت ملاقات پزشکان و تعویض روغنی ها و … بسیار مناسب می باشند.
سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۵٫۹ در ۵٫۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۵٫۴ در ۵٫۱ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

مطلب دیگر :
نرده چوبی – کاور رادیاتور و پارکت ارتا

ایجاد برجستگی یا فرورفتگی

قوانین و مقررات چاپ افست

سایز بندی تیشرت سفید و مشکی

در این مرحله پس از اینکه خیالتون راحت شد که دما به تمام قسمت های طرح رسیده باشد در این مرحله کاغذی که دورتا دور لیوان قرار گرفته است به آرامی از روی لیوان جدا می کنید و شما می بینید به راحتی هر چه تمام تر طرح شما برروی لیوان قرار گرفته است.
چاپ بروشور گلاسه 170 گرم بعد از کاغذ گلاسه 135 گرم این کاغذ از ضخامت و زیر دست بسیار مطلوبی برخوردار است. به دلیل ضخامت بالای این کاغذ نسبت به گلاسه 135 گرم امکان تا کردن کامل این کاغذ وجود ندارد و بروشور گلاسه 170 گرم فقط با خط تا به مشتری تحویل می گردد. چاپ بروشور بر روی کاغذ گلاسه 170 گرم رروی 2 سایز A5 و A4 قابلیت چاپ دارد.

کارت ویزیت بافت دار

از دیگر سری تیشرت های ما ، چاپ روی تیشرت مشکی یقه دار جودون می باشد. جنس پارچه تیشرت یقه دار از جودون درجه یک صددر صد پنبه و بسیار خنک می باشد. چاپ روی تیشرت یقه دار جودون به صورت کاتری و لیبلی قابل انجام میباشد. تیشرت جودون یقه دار مشکی علاوه بر استفاده شخصی برای مراسمات نمایشگاهی و شرکتی بسیار مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر را مطالعه بفرمایید.
اگر به دنبال لیوانی هستید که محتویات درون آن را ببینید و از دسته از افرادی هستید که دوست دارید رنگ چای را که می نوشید ببینید قطعا پیشنهاد ما به شما فقط و فقط چاپ روی لیوان شیشه ای برفکی می باشد.
چاپ روی بادکنک های تایلندی نیز با سیستم چاپ سیلک انجام می شود و کیفیت چاپ های انجام شده روی این بادکنک ها بسیار عالی می باشد و کلیه رنگ های انجام شده به صورت کاملا پر و بدون کچلی انجام می شود و امکان انتخاب رنگ برای چاپ کاملا فراهم می باشد ، و امکان چاپ لوگو در رنگ اختصاصی و انتخابی شما بزرگواران میسر می باشد.

مشخصات چاپ بادکنک تایلندی

انواع جنس های موجود تراکت A3

کجای فنجان امکان چاپ دارد ؟

شما با تبلیغات تراکت محدودیت خاص و مشخصی در طراحی تراکت خود را نخواهید داشت. دست شما بطور کامل باز هست و می توانید هر نوع خلاقیتی بدون هیچ گونه محدودیتی در طراحی تراکت خود انجام بدهید.
به دلیل بازی تیغ از استفاده از طرح های قرینه اجتناب کنید.
از ویژگی های چاپ فنجان سابلیمیشن امکان چاپ فنجان حتی در تعداد ۱ عدد می باشد. این ویژگی که هم اکنون در سامانه سفارش آنلاین ما فراهم می باشد که شما مشتریان گرامی می توانید اگر فقط یک فنجان بخواهید برای خودتان سفارش دهید و یا به دنبال یک هدیه مناسب و البته ارزان قیمت برای یکی از دوستانتان باشید می توانید به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنید و طرح اختصاصی و دلخواه خود را حتی در تیراژ یک عدد چاپ و درب منزل دریافت کنید.

هزینه فنجان حرارتی یا جادوئی با چاپ اختصاصی*

کلیه محصولات این خانواده برروی کاغذ های بافت دار موجود در بازار چاپ می شود که جلوه و زیر دست خاصی به طرح و بیزینس کارت شما خواهند بخشید. سری کارت ویزیت های کتان به دلیل اینکه بدون روکش می باشند برای کارت ویزیت هایی که نیاز به نوشتن روی آنها می باشد همچون ویزیت های تعیین وقت ملاقات پزشکان و تعویض روغنی ها و … بسیار مناسب می باشند.
چاپ پازل A5 مستطیلی قابدار نیز از کوچکترین پازل های این مرکز می باشد که دقیقا از ساختار و قابی مشابه پازل های 40 تکه A4 و پازل 126 تکه A3 برخوردار است ولی در ابعاد کوچکتر و تکه های کمتر.

زمان تحویل چاپ روی تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد

زمان تحویل چاپ روی تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد

مشخصات کلی چاپ پازل چرمی

نوع پرچمارتفاعزمان تحویل1 تا 5 عدد6 تا 10 عدد

روش چاپ روی تیشرت سفید اسپان

چاپ کاغذ دیواری اختصاصی2021-04-01T22:25:35+04:30
یکسری کاغذهایی برای چاپ سربرگ وجود دارد که مخصوص پرینترهای پودری که اگر شخصی قرار باشد با خودکار روی آن بنویسید یا به دلیل صاف نبودن و یا صیقلی نبودن کاغذ به راحتی قابل نوشتن روی آن نیست. اگر قصد دارید در ادامه پرینت سربرگ با استفاده از پرینتر بخشی از کاغذ را بصورت دستی روی آن بنویسید بهتر است از یکسری کاغذهای معمولی در گرماژ مختلف استفاده بکنید.

نوع کاغذ : کرافت ۸۰ گرم

جنس پارچه تیشرت لانگ مشکی پنبه ای یقه گرد همان گونه که در ادامه مفصل توضیح داده خواهد شد صد درصد نخ پنبه می باشد که بسیار جنس لطف و خنکی دارد و برای استفاده در فصول گرم مناسب می باشد. ما در ما همواره تلاش می کنند که در فصل های گرم از تیشرت های پنبه ای نازکتر و در فصل های سرد از پنبه ی ضخیم تر برای دوخت تیشرت استفاده کنند.
علاوه بر آنکه ظاهر پاکت مهم می باشد نحوه گشودن و نحوه آب بندی یا همان چسب پاکت نیز مهم می باشد. در روش های قدیمی که برای بستن درب پاکت استفاده می شد با استفاده از تر کردن و یا لیس زدن درب پاکت آن پاکت را مهم و موم می کردند که آن روش سبب کثیف و خراب شده پاکت ها می شد و هرچه طرح شما زیبا و شکیل باشد نمی توانید یک پاکت کثیف را به مشتریان خود تحویل بدهید.
از دیگر وژگی های بارز کاغذ سیلک امکان چاپ این کاغذ در ابعاد بسیار بزرگ بدون محدویت در سایز چاپ و شاسی می باشد.

هزینه فاکتور سایز A4 کاربن لس :

کیفیت و ماندگاری چاپ روی لیوان شیشه ای برفکی

سلفون مخملی طلاکوب

و وجود یکسری پرچم های آن کشور در سطح شهر لازمه هر کشوری برای معرفی برند خود که پرچم آن است برای مسافران خارجی خود می باشد . در طول تاریخ پرچم نماد اقتدار و یا نماد غرور آفرینی برای هر ملتی بوده و همواره سعی می شود از گران ترین جنس ها و مرغوب ترین پارچه ها برای پرچم خود استفاده کنند.