برگزیده

محتوای طولانی و منحصر به فرد

محتوای ضخیم و منحصر به فرد-از نظر تعداد کلمات هیچ عدد جادویی وجود ندارد و اگر چند صفحه محتوا در سایت خود داشته باشید با تعداد انگشت شماری تا چند صد کلمه از خرید رپورتاژ از وبلاگ لطف خوب گوگل خارج نخواهید شد اما به طور کلی به روزرسانی های اخیر پاندا به ویژه به نفع محتوای طولانی تر و منحصر به فرد است. اگر تعداد زیادی (به هزاران نفر فکر کنید) صفحات بسیار کوتاه (50-200 کلمه محتوا) یا تعداد زیادی محتوای تکراری دارید که هیچ چیز به جز برچسب عنوان صفحه تغییر نمی کند و یک خط متن می گوید که می تواند شما را به دردسر بیندازد. در تمامیت سایت خود را نگاه کنید: درصد زیادی از صفحات خود را نازک، تکرار و کم ارزش؟ اگر چنین است سعی کنید راهی برای “ضخیم شدن” این صفحات را شناسایی کنید یا تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید تا ببینید چه مقدار ترافیک را دریافت می کنید و به سادگی از نتایج جستجو حذف کنید تا از گوگل جلوگیری کنید که شما سعی می کنید شاخص خود را با تعداد زیادی صفحات کم ارزش در تلاش برای رتبه بندی داشته باشید.

نامزدی-گوگل به طور فزاینده ای معیارهای تعامل و تجربه کاربر را سنگین تر می کند. شما می توانید با اطمینان از پاسخ محتوای خود به سوالاتی که جستجوگرها می پرسند تاثیر بگذارید تا احتمالا در صفحه شما باقی بمانند و با محتوای شما درگیر شوند. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به سرعت بارگیری می شوند و عناصر طراحی (مانند تبلیغات بیش از حد تهاجمی بالای محتوا) ندارند که احتمالا جستجوگرها را خاموش و ارسال می کنند.

“قابلیت اشتراک پذیری” – نه هر قطعه محتوا در سایت شما صدها بار پیوند داده و به اشتراک گذاشته می شود. اما در همان راه شما می خواهید به مراقب باشید از نورد کردن مقادیر زیادی از صفحات که محتوای نازک، شما می خواهید به در نظر بگیرید که به احتمال زیاد برای به اشتراک گذاشتن و لینک به صفحات جدید شما در حال ایجاد در سایت خود را قبل از اینکه شما رول. داشتن مقادیر زیادی از صفحاتی که به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته یا مرتبط نیستند این صفحات را به خوبی در نتایج جستجو رتبه بندی نمی کند و به ایجاد یک تصویر خوب از سایت شما به عنوان یک کل برای موتورهای جستجو کمک نمی کند.

 

ویژگی های دگرساز

 

چگونه شما علامت تا تصاویر خود را می تواند نه تنها راه است که موتورهای جستجو درک صفحه خود را تحت تاثیر، بلکه چقدر ترافیک جستجو از جستجوی تصویر تولید سایت خود را. ویژگی دگرساز عنصر متنی است که اجازه می دهد تا شما را به اطلاعات جایگزین برای یک تصویر اگر کاربر نمی تواند مشاهده است. تصاویر خود را ممکن است در طول زمان شکستن (فایل های حذف شده، کاربران مشکل اتصال به سایت شما، و غیره.) بنابراین داشتن یک توصیف مفید از تصویر می تواند از دیدگاه کلی قابلیت استفاده مفید باشد. این همچنین به شما فرصتی دیگر – خارج از محتوای شما – می دهد تا به موتورهای جستجو کمک کند تا بفهمند صفحه شما در مورد چیست.

 

شما نمی خواهید به” چیزهای کلمه کلیدی ” و خودرا برای امتحان اماده کلمه کلیدی اصلی خود را و هر تنوع ممکن است به ویژگی دگرساز خود را. در واقع، اگر به طور طبیعی به شرح متناسب نیست، کلمه کلیدی مورد نظر خود را در اینجا در همه شامل نمی شود. فقط حتما از ویژگی دگرساز صرف نظر نکنید و سعی کنید توضیحی دقیق و دقیق از تصویر بدهید (تصور کنید که برای کسی که نمی تواند ببیند توصیف می کنید – این برای همین است!).

 

با نوشتن طبیعی در مورد موضوع خود از فیلترهای “بهینه سازی بیش از حد” اجتناب می کنید (به عبارت دیگر: به نظر نمی رسد که شما سعی می کنید گوگل را برای رتبه بندی صفحه خود برای دانشگاهی کلمه کلیدی مورد نظر خود فریب دهید) و به خودتان فرصت بهتری می دهید تا برای تغییرات اصلی “دم بلند” اصلاح شده ارزشمند رتبه بندی کنید.

ساختار نشانی وب

 

ساختار نشانی وب سایت شما می تواند هم از منظر ردیابی مهم باشد (شما می توانید داده ها را در گزارش ها با استفاده از یک ساختار منطقی و منطقی تقسیم بندی کنید) و هم از دیدگاه اشتراک پذیری (نشانی های اینترنتی کوتاه تر و توصیفی راحت تر کپی و چسباندن می شوند و تمایل دارند که کمتر به اشتباه قطع شوند). باز هم: برای جمع کردن کلمات کلیدی تا حد ممکن کار نکنید.

 

علاوه بر این: اگر مجبور نیستید نشانیهای اینترنتی خود را تغییر ندهید. حتی اگر نشانیهای اینترنتی شما “زیبا” نباشند اگر شما احساس نمیکنید که بر کاربران و کسب و کارتان تاثیر منفی میگذارند نباید کلمات کلیدی بیشتری را برای “جستجوگرها بهتر” متمرکز کنید.”اگر مجبور به تغییر ساختار نشانی وب خود هستید حتما از نوع مناسب (301 ثابت) تغییر مسیر استفاده کنید. این یک اشتباه رایج است که مشاغل هنگام طراحی مجدد وب سایت های خود مرتکب می شوند.

 

منابع نشانی وب اضافی:

 

ساختار نشانی وب حتی مهم؟ پاسخ داده محور

مطلب دیگر :
راهنمای دریافت پلمپ دفاتر 1400 و 1401

بهترین روشهای جستجوگرها برای نشانیهای وب

چگونه به حرکت دامنه بدون از دست دادن ارزش جستجوگرها

 

طرحواره و نشانهگذاری

 

سرانجام، هنگامی که شما تمام استاندارد در صفحه عناصر مراقبت از، شما می توانید در نظر رفتن یک گام بیشتر و بهتر کمک به گوگل (و دیگر موتورهای جستجو، که همچنین تشخیص طرح) به درک صفحه خود را.

 

نشانه گذاری طرحواره باعث نمی شود صفحه شما در نتایج جستجو بالاتر نشان داده شود (در حال حاضر یک عامل رتبه بندی نیست). این لیست خود را برخی از اضافی “املاک و مستغلات” در نتایج جستجو راه تبلیغ پسوند برای تبلیغات گوگل (که قبلا به عنوان لغات شناخته شده) تبلیغات انجام دهد.

 

در برخی از نتایج جستجو، اگر هیچ کس دیگری با استفاده از طرح، شما می توانید یک مزیت خوب در نرخ کلیک از طریق موجب این واقعیت است که سایت شما نشان دادن چیزهایی مانند رتبه بندی در حالی که دیگران نمی کنند. در نتایج جستجو دیگر، جایی که هر کس با استفاده از طرح، داشتن بررسی ممکن است “مخاطرات جدول” و شما ممکن است صدمه زدن به ارقام ارزی گوگل خود را با حذف:

 

طرح برای جستجوگرها

 

انواع مختلفی از نشانه گذاری وجود دارد که می توانید در سایت خود بگنجانید – به احتمال زیاد در مورد تجارت شما صدق نمی کند اما این احتمال وجود دارد که حداقل یک شکل آموزش نوشتن عنوان جذاب از نشانه گذاری برای حداقل برخی از صفحات سایت شما اعمال شود.

 

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد طرح و نشانه گذاری با هر یک از این منابع یاد بگیرند:

 

راهنمای خود ورد استریم به طرح برای جستجوگرها

این schema.org مستندات

ببینید اگر گوگل در حال حاضر علامت گذاری به عنوان در سایت خود را با ابزار تست داده های ساخت یافته خود را به رسمیت می شناسد

راهنمای قطعه های غنی قابل مشاهده

 

همچنین از خرید ما در جستجوگرها خارج از صفحه (عوامل در سایت های دیگر که می تواند رتبه بندی سایت خود را تحت تاثیر قرار).

مبانی جستجوگرها قسمت 4: معماری اطلاعات و پیوند داخلی

 

معماری اطلاعات به نحوه سازماندهی صفحات وب سایت شما اشاره دارد. نحوه سازماندهی وب سایت و پیوند بین صفحات شما می تواند بر چگونگی رتبه بندی محتوای مختلف در سایت شما در پاسخ به جستجوها تاثیر بگذارد.

 

دلیل این امر این است که موتورهای جستجو تا حد زیادی پیوندها را به عنوان “رای اعتماد” و وسیله ای برای کمک به درک اینکه یک صفحه در مورد چیست و چقدر مهم است (و چقدر باید قابل اعتماد باشد) درک می کنند.

 

موتورهای جستجو همچنین به متن واقعی شما برای پیوند دادن به صفحات نگاه می کنند که متن لنگر نامیده می شود – استفاده از متن توصیفی برای پیوند دادن به یک صفحه در سایت شما به گوگل کمک می کند تا درک کند که این صفحه در مورد چیست (اما در دنیای پس از پنگوین به خصوص حتما در جمع کردن کلمات کلیدی خود در پیوند دادن متن بیش از حد پرخاشگر نباشید).

 

مبانی جستجوگرها-مثال متن لنگر

 

در راه همان است که یک لینک از سی ان ان نشانه ای است که سایت شما می تواند مهم باشد، اگر شما در حال لینک دادن به یک صفحه خاص به شدت از مناطق مختلف را در سایت خود، که نشانه ای برای موتورهای جستجو که که صفحه خاص بسیار مهم است به سایت شما. علاوه بر این: صفحاتی که بیشترین رای خارجی را دارند (پیوندهایی از سایتهای معتبر دیگر) بیشترین قدرت را برای کمک به سایر صفحات سایت شما در رتبه بندی نتایج جستجو دارند.

 

این مربوط به یک مفهوم به نام ” رتبه.”رتبه دیگر در راه همان بود که در ابتدا اجرا استفاده می شود، اما اگر شما به دنبال به درک موضوع عمیق تر در اینجا برخی از منابع خوب هستند:

 

یک توضیح خوب ریاضی رایگان از رتبه

تفکیک دقیق چگونه رتبه کار می کند (از چند سال پیش) با تعدادی از تصاویری مفید

مقاله علمی اصلی منتشر شده توسط بنیانگذاران گوگل

 

بیایید از طریق یک مثال سریع راه رفتن برای کمک به شما در درک مفهوم چگونه لینک حقوق صاحبان سهام (و یا تعداد و کیفیت لینک اشاره به یک صفحه) اثرات معماری سایت و چگونه شما لینک داخلی. بیایید تصور کنیم که یک سایت برف روبی داریم:

 

ما یک مطالعه شگفت انگیز در مورد تاثیر برف بر ساخت و ساز در زمستان در هوای سرد هوا منتشر می کنیم. این می شود از سراسر وب مرتبط.

این مطالعه در سایت اصلی برف روبی ما منتشر شده است. تمام صفحات دیگر صفحات ساده فروش گرا هستند که جنبه های مختلف پیشنهادات برف روبی شرکت ما را توضیح می دهند. هیچ سایت خارجی به هیچ یک از این صفحات پیوند داده نشده است.