برگزیده

بازی های اندروید

اندروید یکی از سیستم عامل های محبوب برای پلتفرم موبایل های هوشمند است که طراحی و توسعه یافته توسط گوگل می باشد. این سیستم عامل بسیار رابط کاربری خوبی دارد به که باعث شده است تا میلیون هاکاربران از سرتاسر جهان از آن بهره ببرند. نوع رابط کاربری به علاوه پرامکانات بودن آن از مزایا و ویژگی ها محسوب می شوند. نحوه استفاده و تنظیمات این برنامه سیستم عامل آسان و ساده است به طوری که همه می توانند از آن استفاده کنند و یادگیری سریعی را تجربه نمایند. در ادامه بیشتر به ویژگی هاو مزایای استفاده از این سیستم عامل اشاره خواهیم کرد و امیدواریم از این مطلب لذت ببرید.

همچنین سایت های دانلود برنامه و بازی های اندروید بسیاری وجود دارد که می توانید از طریق آن ها به دریافت و نصب این بازی و برنامه ها بپردازید. یکی از سایت های دانلود رایگان https://androidparsi.ir است که پر از بازی و برنامه های رایگان می باشد.

بازی های اندروید !

یکی از قابلیت های جالب سیستم عامل اندروید و مزایای آن داشتن مارکت گوگل پلی می باشد که می توانید به کلی بازی دسترسی داشته باشید. با دانلود بازی و برنامه اندروید می تواند برایتان بسیار کاربردی و مفید باشد. برخی از آنها با بازی های کنسول و رایانه شخصی رقابت می کنند یا در رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه کنسول نیز موجود هستند. بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین بازی های اندروید در حال حاضر وجود دارد. اینها بهترین ها هستند، بنابراین لیست اغلب تغییر نمی کند، مگر اینکه چیز بهتری بیاید.

انبوهی از بازی های جدید اندروید که هر روز به این سیستم عامل اضافه می شوند و نسبت به نسخه ها و سال های قبل بسیار پیشرفت کرده اند. بازی های اندروید که قابل نصب روی موبایل های شیائومی ، سامسونگ و سونی هستند و می توانید از بازی کردن لذت ببرید.  بازی های اندروید در حجم های مختلف در فرمت های apk و xapk وجود دارند. برخی از آن ها دیتا دار هستند و می توانند نسبت به دیگر بازی های حجم بیشتری داشته باشند.

مطلب دیگر :
اتوماسیون صنعتی صنعت تک

 

معرفی بازی های محبوب

Call of Duty: Mobile کالاف دیوتی یک بازی اندروید است. بازی کالاف در هر سیستم عاملی آنقدر با رتبه بالایی محبوب و پرطرفدار است که زودتر از همیشه آن را اضافه کردیم. در این بازی شما می توانید حسابی خود را غرق هیجان کنید و ساعت ها جذابیت را به ارمغان آورید. جدیدترین ورژن این بازی از وبسایت اندروید پارسی  قابل دانلود و دریافت است که در کل از دانلود و نصب ان پشیمان نخواهید شد.

نه تنها بازی های نام برده شده بالا بلکه کلی دیگر از بازی های محبوب اندروید که می توانید به صورت رایگان با لینک مستقیم به دانلود و نصب آن ها بپردازید. برای مثال با جدیدترین نسخه بازی پابجی می توانید شگفت زده شوید چرا که تغییرات عالی را به خود دیده است. یعنی می توانید شاهد گرافیک و نوع و کیفیت عالی را در این بازی باشید. از این رو در کل باید بگیم که اندروید همواره یک سیستم عامل بروز است و نسخه های مختلفی از ان در طی سال ها عرضه شده است. کلی امکانات و ویژگی ها به آن افزوده شده است.