برگزیده

سرور لیست ایرانی و خارجی ماینکرفت

آیا دنبال سرور جدید Minecraft برای پیوستن هستید؟ ما لیستی از بهترین سرور های ماینکرافت را جمع آوری کرده‌ایم. اگر به صورت انفرادی بازی می‌کنید، بهترین سرور های ماینکرافت می‌توانند چالش‌های جدیدی را برای شما ایجاد کنند.

در همین حال، سرور‌های Minecraft PvP، سرور‌های نقش آفرینی، سرور‌های خلاق و سرور‌های رقابتی مهارت‌های دیگر شما را آزمایش می‌کنند. در این مقاله تنوع زیادی اعمال کردیم و سلایق مختلف را در نظر گرفته‌ایم، صرف نظر از این که شما و دوستانتان به دنبال پیوستن به چه نوع انجمن سرور Minecraft هستید.

سرور های Minecraft بهترین راه برای مشاهده نبوغی است که جامعه Minecraft دارد. در سرور‌های مختلف Minecraft فرقی نمی‌کند که چه نوع بازی اجرا کنید، بیش از آنچه که بازی اصلی می‌تواند ارائه دهد، ارائه می‌دهند. بنابراین با استفاده از سرور‌ها میتوانید از داستان و لذت بیشتری برخوردار باشید. افراد حاضر در این سرور‌ها ذهن های خلاق و متفکری دارند.

پیوستن به سرور به همراه گروهی از دوستانتان بسیار ساده است. مانند معمول Minecraft را راه اندازی کنید، نام سرور را تایپ کنید، سپس آدرس IP را با Ctrl + V تایپ کنید (ما IP هر سرور را زیر نام آن برجسته کرده‌ایم، بنابراین نیاز نیست دنبال آن باشید). آنها را ذخیره کنید، روی بازی کلیک کنید و وارد شوید. برخی از سرور‌ها ممکن است از شما بخواهند که بسته های مختلف را بارگیری کنید.

مطلب دیگر :
چگونه پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنیم؟ راهنمای چاپ، طراحی و اخذ مجوز