عمومی

فین‌تک در تنوع بسیار بد است – در اینجا چیزی است که باید تغییر کند

برابری جنسیتی و نژادی ارتباط پیچیده ای با توسعه پایدار دارد. صحبت از امور مالی و فین‌تک می‌شود، چالش‌هایی برای زنان و گروه‌های اقلیتی که مطرح می‌شوند.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

دستیابی به تنوع در بخش مالی بسیار مهم است

کاهش شکاف بین جوامعی که به پذیرش فین‌تک می‌شوند و نمایندگی آن‌ها در اکوسیستم‌های فین‌تک ساخت جامعه توسعه‌دهنده برای دستیابی به نتایج عادی برای این شرکت‌ها بسیار مهم است. با توجه به تحقیقات بیشتر و بیشتر برای ایجاد یک کسب و کار سودآور.

 

کتاب برتر تصویر کارولین کریادو پرز زنان نامرئی: سوگیری داده ها در دنیای دنیایی که برای مردان طراحی شده است نشان می دهد که چگونه در محیط زیست محیطی ما، الزامات گروه های اقلیت و زنان زنان نادیده گرفته شده است، زیرا آنها به سادگی می توانند باشند. انجام نمی دهند. در تیم طراحی سایتی ندارم.

کارآفرینان با پیشینه‌های مختلف به احتمال زیاد راه‌حل‌های فناوری را توسعه می‌دهند که نیازی به تجربه آن وجود دارد. استدلال کریادو پرز می‌کند که همه چیز را می‌کند «به اینکه چه کسی اجازه دارد این کار را انجام دهد. اختراع.»

بارقه های امید

گزارش FDR نشان داد که تعداد رهبران زن فین‌تک در حال افزایش نسبت به سایر بخش‌ها است. این به‌ویژه در مناطقی اتفاق می‌افتد که شکاف‌های مالی و ضعیف‌ترین آنها هستند. این شامل آفریقا، آفریقا و آمریکای لاتین می شود.

تعداد زنانی که وارد بازارهای بلوک چین و آرزوهای دیجیتالی می شوند، به شدت در حال افزایش است. . با توجه به اینکه چقدر این بخش در شکل دادن به خدمات مالی آینده مرکزی می شود، این یک شاخص خوشایند است.

ما در عصر دگرگونی شتابان زندگی می کنیم. این مسئولیت فناوری به عنوان یک کل است که ارزش‌گذاری ایده‌های «خارجی» و ترکیب فکری برای تکثیر در شرکت‌های ما را بشناسد. این نیز نشان داده شده است که به بهترین وجه نوآوری را تقویت می کند.

تنوع نتایج نتایج بهتر به همراه دارد

خوشبختانه، صنعت در حال بیدار شدن از نیاز به انجام کارهای بیشتر است که با نمایندگی شروع می شود. کنفرانس ها و رویدادها از بهترین راه ها برای کمک به ایجاد جوامع حضوری فراگیر هستند. با این حال، آنها با اطمینان از نمایندگی این گروه های متنوع شروع می کنند.

WebSummit یکی از نمونه‌های رویدادی است که با بلیط «زنان در فناوری» پیشرو است. این به زنان یا کسانی که خود را به زنان معرفی می کنند، اجازه می دهند تا به تخفیف برای بلیط فقط 85 دلار برای هر جفت دسترسی داشته باشند. این کمتر از 10 درصد قیمت برای مردان است. در اجرای این طرح، WebSummit نسبت به شرکت کنندگان زن خود را به بیش از 45 درصد می رساند.

در حالی که این نوع ابتکارات عمومی برای افزایش علایق عالی هستند، مداخلات خاصی ممکن است در برخی زمینه ها ممکن باشد.

مطلب دیگر :
چگونه لباس نوزادی پسرانه بخریم؟

برای مثادر حالی که برخی از داده‌ها نشان می‌دهند که زنان بیشتر به طور کلی در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، بازار رو به رشد NFT همچنان به شدت تحت سلطه مردان است. طبق گزارش بلومبرگ، تنها 5 درصد از فروش آثار هنری NFT در دو سال گذشته توسط هنرمندان زن بوده است.

با این حال، همان مقاله تجزیه کرد که بخش هنر، به طور کلی، به سمت مردان گرایش شدت داشت. مسلماً، بخش هنر NFT تنها منعکس کننده یک مشکل آسیب تر است. اما پذیرفتن این استدلال به جز تز اصلی مبنی بر این که فناوری نیروی محرکه ای برای این موضوع است را از بین میتغییر می کنم، و این را نمی توانم بپذیرم.

ایجاد فضا برای الگوهای نقش در فین تک

تخصیص دادن به مدیران اقلیت‌ها و نشستن بر سر میز رهبری و توجه بههای آنها یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن مشارکت و مشارکت بیشتر است:

شمول بودن در فین تک کار همه است

با انحراف جمعیتی فعلی به سمت مردان و گروه‌های قومی اکثریت، بدیهی است که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. علاوه بر این، هیچ راه حل آسانی وجود ندارد.

با این حال، حتی با صدای اقلیت، ابتکارات برای زنان و رنگین پوستان به سمت شغل و رشد شغلی در فین‌تک می‌توان به افزایش شخصیت‌های رهبری احتمالی متنوع‌تر کمک کند. علاوه بر نشان دادن اینکه این بخش می تواند فراگیر باشد.

کارفرمایان و مدیران اجرایی باید با سازمان‌هایی کار کنند که به ارتقای گروه‌های اقلیت در بخش فناوری اختصاص داده می‌شوند.

TransTech، برای مثال، آموزش کدنویسی، آمادگی شغلی دوره های آموزشی، مربیگری، و مبارزه برای نمایندگی ترنس در فناوری.

شورای زنان سیاهپوست در بلوک چین (BWBC) به افزایش تعداد توسعهدهندگان زنان سیاهپوست بلوک چین در صنعت کمک می کند. BWBC این کار را با سازمان ها برای ایجاد بوت کمپ آنلاین انجام می دهد. هدف از این توسعه مهارت نیم میلیون زن سیاهپوست تا سال 2030 است.

در حالی که همکاری با گروه‌های اجتماعی مانند اینها برای ارائه کمک به پلتفرم، کارآموزی، منابع آموزشی و مربیگری بسیار مهم است. گزارش تنوع استفاده از همینطور است – که کارفرمایان بزرگ باید آن را به صورت سه ماهه یا دوسالانه جستجو کنند.

توسعه پایدار به برابری فرصت‌ها در سراسر جهان وجود دارد. این تنها راه برای یک اقتصاد جهانی سالم است.