عمومی

مناطقی از تورنتو که حتما باید از آنها بازدید کنید

اینها برخی از برترین جاذبه های گردشگری تورنتو هستند!

آیا می خواهید تورنتو را مانند یک مردم محلی کشف کنید؟ شما یک پسر انتاریویی در اینجا در انتاریو اوی دارید! اریک نه تنها در شمال تورنتو بزرگ شد، بلکه ما در گذشته در تورنتو زندگی و کار کرده‌ایم.

با توجه به اینکه خانواده در حال حاضر در آنجا زندگی می کنند، ما مرتباً برمی گردیم. و پسر، آیا ما چند ماجراجویی شگفت انگیز در تورنتو داشته ایم.

از بازدید از برج نمادین CN، جسارت به جزایر تورنتو، و کاوش در برخی از جالب‌ترین محله‌های تورنتو – مانند بازار کنزینگتون -، وقتی از شهر بازدید می‌کنید چیزهایی برای دیدن و انجام دادن کم نیست.

بنابراین، برای آسان کردن کار، راهنمای ما برخی از بهترین و شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری را که بازدیدکنندگان باید بررسی کنند، پوشش می دهد. اگر می خواهید توریست بازی کنید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!

برترین جاذبه های توریستی تورنتو

بیایید به برترین جاهای دیدنی تورنتو شیرجه بزنیم! متوجه خواهید شد که آنها در هیچ ترتیب جغرافیایی خاصی قرار ندارند. با این اوصاف، ما تمام تلاش خود را کردیم تا مکان‌ها/جهت‌های کلی را به شما ارائه دهیم.

برج CN

آدرس: 290 Bremner Blvd, Toronto, ON M5V 3L9

برج بتنی cn بلند در میان آسمان‌خراش‌های فلزی و شیشه‌ای با آسمان آبی در پشت. برج CN وجود دارد – نمی توانید آن را از دست بدهید!

برج ملی کانادا (که معمولاً به عنوان برج CN نیز شناخته می شود) مانند جواهر تاج افق تورنتو است.

برج CN که در دهه 1970 ساخته شد، در یک نقطه بلندترین سازه ساخت بشر بود! با ارتفاع 533 متری، مناظر از بالا کاملاً باورنکردنی است. شما می توانید مایل های زیادی و حتی در ایالات متحده (در یک روز خوب) ببینید!

ساختمان های بلند شهری و آسمان خراش ها با خطوط راه آهن در پیش زمینه فکر می کنید این مناظر جالب هستند؟ این حتی بالای برج CN نیست (این یک آپارتمان در نزدیکی است) – و این تقریباً به این ارتفاع نیست!

وقتی یکی از آسانسورهای سریع را به عرشه اصلی می‌برید، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد! یک کف شیشه ای معروف برای کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند تا روی آن راه بروند وجود دارد. منظره رو به زمین بسیار گیج کننده است.

رستورانی در آن بالا وجود دارد – رستوران 360 – که به خاطر سرو غذاهای درجه یک با مواد اولیه محلی معروف است. جالب ترین قسمت؟ رستوران هر ساعت یک چرخش کامل انجام می دهد، بنابراین شما واقعاً از سراسر شهر مناظر خواهید داشت!

برج CN به‌خاطر Edge Walk معروف است – یک تجربه هیجان‌انگیز که در آن از لبه بیرونی ساختمان آویزان می‌شوید.

در نهایت، می‌توانید با آسانسور به Sky Pod بروید – یک سطح بالاتر برای مناظر شهر. با این حال، هزینه ورودی دارد، بنابراین بر این اساس برنامه ریزی کنید! در اینجا وب سایت رسمی برج CN است.

منطقه تقطیر

مکان: 43°39’00.5 اینچ شمالی 79°21’34.1 اینچ غربی

آیا آبجو، تاریخچه، غذای خوب و مکان های عکس عالی را دوست دارید؟ عالی – به نظر می رسد بازدید از منطقه تقطیر برای شما مناسب است!

این منطقه صنعتی قدیمی که در شرق مرکز شهر واقع شده است، زمانی محل استقرار بسیاری از کارخانه های تقطیر در شهر بوده است – از این رو به این نام!

این روزها، عصاره‌گیری عجیب هنوز وجود دارد و در میان بسیاری از مغازه‌ها، رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها و آبجوسازی‌هایی که نقل مکان کرده‌اند، مخلوط شده است!

برای آشنایی با تاریخچه غنی کارخانه های آجر قرمز، می توانید یک تور پیاده روی در محله Distillery District تورنتو انجام دهید.

مطلب دیگر :
المپیاد شیمی و شرایط آن

نکته حرفه ای: اگر به آبجو علاقه دارید، تورنتو صحنه آبجو پر جنب و جوش دیوانه کننده ای دارد. می توانید آن را در یک تور تاریخی و آبجو در شهر بررسی کنید. خبر خوب؟ در نهایت به منطقه تقطیر می‌شوید!

Distillery District مملو از اینستالیشن های هنری جالب است که جمعیت را به سمت خود می کشاند و عکس های فوق العاده ای را به وجود می آورد. در زمستان، این ناحیه خانه نمایش‌های نور شگفت‌انگیز و سرزمین عجایب زمستانی غرفه‌های بازار کریسمس است.

این منطقه همچنین خانه یکی از آبجوسازی‌های کلاسیک مورد علاقه ما است – Mill Street، که به‌خاطر آبجو ارگانیک Signature Mill Street معروف است. در طول ماه‌های گرم‌تر، حتی می‌توانید بیرون بنشینید و با قیمتی عالی یک پرواز آبجو بخورید!

بازار کنزینگتون

آدرس «The Garden Car»: خیابان آگوستا 232 #254، تورنتو، ON M5T 2L7

ممکن است شنیده باشید که مردم در مورد این ناحیه باسن و جایگزینی که باید از آن عبور کنید صحبت می کنند. به احتمال زیاد بازار کنزینگتون به آن اشاره می‌کند – و حتماً باید آن را بررسی کنید.

کنزینگتون در غرب خیابان اسپادینا، شمال مرکز شهر، بین خیابان کالج و دونداس واقع شده است. اگر شما هم می خواهید آن را ببینید، به محله چینی ها نزدیک است – ما در زیر به آن اشاره می کنیم!

این جنگل شهری متشکل از گرافیتی‌ها، مغازه‌های لباس جالب، رستوران‌ها و بازارهای شگفت‌انگیز، تقریباً مطمئناً چیزی برای همه دارد.

نکته حرفه ای: کنزینگتون یک محله منحصر به فرد قدیمی و چندفرهنگی است که تاریخچه مهاجران جذابی در آن وجود دارد. بنابراین می تواند عالی باشد که در یک تور با راهنما اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه بازار کنزینگتون کسب کنید!

حتی لازم نیست به دنبال چیزی بگردید – فقط یک سرگردانی برای تجربه محله کافی است.

شما نمی توانید چیزهایی مانند “ماشین باغ” را از دست بدهید – وقتی آن را ببینید متوجه خواهید شد. به ما اعتماد کنید.

موزه سلطنتی انتاریو

آدرس: 100 کوئینز پارک، تورنتو، ON M5S 2C6

موزه سلطنتی انتاریو (به اختصار ROM) در خیابان بلور و خیابان خیابان واقع شده است و سابقه نمایش کمی از همه چیز را دارد!

این منطقی است – ROM بزرگترین (و پربازدیدترین) موزه در کانادا و یکی از بزرگترین در آمریکای شمالی است.

 

بلیط ورودی رام خود را از اینجا دریافت کنید.

با حدود 6 میلیون قطعه، گالری ها و نمایشگاه های متعدد چیزهایی از عنکبوت گرفته تا هنر، فرهنگ تا دایناسورها و رم را به نمایش می گذارند!

اریک سال‌ها پیش در کودکی رفت و به یاد می‌آورد که لحظات شگفت‌انگیزی را در موزه سلطنتی انتاریو سپری کرده است! اگر با مترو به آنجا می‌روید، می‌توانید – حدس زدید – در ایستگاه موزه پیاده شوید!

موزه کفش باتا

آدرس: 327 Bloor St W, Toronto, ON M5S 1W7

کفش دوست داری؟ آیا واقعاً کفش دوست دارید؟ آیا یک موزه پر از کفش شما را خوشحال می کند؟ اگر چنین است، موزه کفش BATA ممکن است مکانی برای شما باشد!

این موزه که در خیابان بلور درست در شمال مرکز شهر قرار دارد، کار شگفت انگیزی در جمع آوری و نمایش کفش از سراسر جهان انجام داده است.

ما هرگز بارها و بارها نرفته‌ایم و همیشه فکر می‌کردیم که فوق‌العاده جالب به نظر می‌رسد. اگر مایل به بازدید هستید، بلیط ورودی موزه کفش BATA خود را تهیه کنید.