برگزیده

تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان در مجموعه آنلاین گیربکس

تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان یکی از خدمات تخصصی تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک آنلاین گیربکس به شمار می آید. متخصصان مجموعه آنلاین گیربکس با سالها تجربه در زمینه تعمیرات انواع گیربکس های اتوماتیک در خدمت شما هموطنان عزیز هستند.

شما میتوانید جهت تعیین وقت تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان با ما تماس بگیرید.

روال کار ما به این صورت است که پس از مراجعه حضوری، گیربکس اتوماتیک رنو مگان شما با دستگاه های عیب یابی بررسی میشود. در این مرحله ما به هیچ عنوان دست به گیربکس خودروی شما نمیزنیم. پس از انجام تست های لازم و ضروری و تست رانندگی و آزمایش گیربکس شما خطا ها و هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان را به شما میگوییم.

در صورتی که شما مایل باشید، فرآیند تعمیرات آغاز میشود و گیربکس شما را مانند مدل آکبند کارخانه به شما تحویل می دهیم.

بابت کارمان هم ۶ ما ضمانت یا ۳۰ هزار کیلومتر گارانتی رسمی ارائه میدهیم؛ در صورتی که هر مشکلی در این مدت برای گیربکس شما به وجود آمد بدون دریافت هزینه ای گیربکس شما را تعمیر میکنیم.

 

درباره رنو مگان

نسل دوم رنو مگان درایران توسط شرکت پارس خودرو عرضه می گردد. نسل سوم رنو مگان از سال 1390 توسط شرکت نگین خودرو با نام رنو اسکالا عرضه می گردد.

این نوع مگان در دو مدل با موتورهای 1600 سی سی و 2000 سی سی به بازار ایران ارائه می شود.

مدلهای 1600 اخیراً مونتاژ داخل شده و مدلهای 2000 از ترکیه وارد می شوند.

مگان از طرحی امروزی و مدرنی برخوردار است. در نگاه اول، خطوط کشیده بدنه، پویایی و تحرک خودرو را نمایان می کند.

انحناهای نرم و قدرتمند و ظرافت در طراحی بدنه، نشان دهنده کیفیت برتر این خودرو می باشد. ظاهر پر ابهت، قدرتی تردید ناپذیر، تناسبات و ابعاد گسترده، همه به خودروی مگان چهره ای قدرتمند را ارائه می دهند.

طراحی مدرن و فضای دلباز ، لذت رانندگی یک خودروی راحت سفری را فراهم می کند. به دنیای مگان خوش آمدید. خطوط ناب و ترکیب صندلی ها و کنترل های ارگونومی، ظرافت در طراحی و کیفیت بالای مواد به کار رفته احساس دلپذیری در شما ایجاد می کنند.

خود را به آرامش این محیط خوشایند و فریبنده بسپارید. وضعیت استقرار راننده، در قالبی مدرن و ساده، انسان را به رانندگی دعوت می کند. وضعیت دلپذیر رانندگی تمام توجه و حواس شما را در اختیار می گیرد. با افزایش فاصله محورهای جلو و عقب، صندلی های عقب از فضایی گسترده و راحت برخوردارند. از رانندگی لذت ببرید .

مطلب دیگر :
دارالترجمه رسمی

 

مشخصات فنی رنو مگان

رنو مگان با دو موتور 1.6 و 2.0 لیتری عرضه می‌شود. قدرت این دو موتور به ترتیب 115 و 132 اسب بخار و گشتاور آنها به ترتیب 151 و 188 نیوتن متر است. این قدرت به وسیله جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک و یا 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. رنو مگان به ویژه در مدل 2000 سی سی قدرت کافی دارد و می‌توان آن را خودرو قابل اعتمادی دانست.

 

 

ساختمان گیربکس اتوماتیک مگان

  • کلاچ هیدرولیکی ( تورک کنورتور)
  • مجموعه دنده های سیاره ای
  • تجهیزات راه اندازی
  • سیستم کنترل هیدرولیکی
  • واحد کنترل الکترونیکی

 

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک آنلاین گیربکس کلیه خدمات رنو مگان را به شکل فوق تخصصی انجام می دهد برای اطلاعات مربوط به تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان با شماره های ما تماس حاصل فرمائید یا حضوری به این تعمیرگاه بیایید ما تعمیر گیربکس را با ضمانت کتبی به شما تحویل می دهیم با خیال راحت از سواری با گیربکس اتوماتیک مگان لذت ببرید.

 

مزایای گیربکس اتوماتیک مگان

  • کاهش مصرف سوخت بین ۱۲ یا ۲۲ درصد
  • انتقال نیرو در گیربکس مکان به نرمی صورت میگیرد
  • کاهش استهلاک موتور به خاطر تعویض دنده ها به وقت خود
  • آسان تر شدن هدایت خودرو به دلیل عدم نیاز به تعویض دنده ها

 

وضعیت ( p ) پارک این حالت را زمانی که ایست کامل کرده اید قرار دهید تا از حرکت خودرو جلوگیری کند یادتان باشد همیشه در حالت ایست بیشتر از چند دقیقه حالت گیربکس را روی پارک قرار دهید

 

وضعیت ( R ) این وضعیت در گیربکس اتوماتیک به منظور دنده عقب می باشد برای حرکت رو به عقب دسته دنده را در وضعیت ( R ) قرار دهید

 

وضعیت ( N ) همیشه برای خلاص کردن خودرو گزینه ( N ) را انتخاب کنید

 

وضعیت ( D ) همیشه این حالت یعنی حرکت رو به جلو در این وضعیت هیچ وقت در حال حرکت یهو به وضعیت های دیگه ای نرید صبر کنید تا خودرو کاملا ایست کنه بعد انتخاب وضعیت کنید